Vi er blevet nomineret til Årets Startup/Scaleup i verdens største og mest anerkendte væsktskaberkonkurrence, EY Entrepreneur Of The Year. Siden vi stiftede The Sneaker Store for cirka halvandet år siden, har vi opnået følgende:

  • En af de første danske virksomheder til at bruge TikTok som marketingskanal
  • Unikt og nyskabende content på SoMe-platformene TikTok og Instagram
  • Opbygget kæmpe community på begge platforme - Vi er tæt på vores kunder, og de er tæt på os
  • Danmark største sociale medier following indenfor sneakerbranchen på Instagram, TikTok og Youtube
  • Vores evne til at skaffe varer, som ellers er udsolgt overalt grundet vores store netværk indenfor sneakerbranchen
  • 5 medarbejdere på kontoret
  • Konstant tanke på udvikling og fornyelse af vores virksomhed

Vi er enormt stolte af, hvordan vores virksomhed ser ud i dag. Vi har høje ambitioner om hele tiden at udvikle os, og vi sørger for at holde fast i vores forskellige mål. Hver evig eneste dag arbejder vi på at udvikle og forny vores virksomhed, og det håber vi, at vores community også kan mærke.