Reklamation

Har du modtaget en vare fra os, hvor du oplever en produktionsfejl eller lignende fejl på?
Så skal du være mere end velkommen til at kontakte os og oprette en reklamation på varen!

Processen for reklamationer foregår på den måde, at du først og fremmest kontakter os via vores kontakt os-side.
Her skal du angive dit ordrenummer, billeder af varen taget fra alle vinkler i godt lys og beskrive hvilken fejl, du oplever, at varen har.
Jo flere informationer du giver os i din beskrivelse af fejlen, jo bedre, hurtigere og nemmere kan vi håndtere reklamationssagen.

Vi vurderer på baggrund af billederne og beskrivelsen hvorvidt der er tale om en gyldig reklamation hos os.
Det er derfor vigtigt, at fejlen tydeligt fremgår af billederne, du vedhæfter i din besked, og at du grundigt har beskrevet, hvilken fejl du oplever.

Når du har sendt din besked angående din reklamationssag, sidder vores support-team klar, og vil oplyse dig om det videre forløb derfra.
The Sneaker Store forbeholder sig retten til at vurdere, hvornår en reklamation er gyldig.


Vigtig information

Vi gør opmærksom på, at følgende momenter udløser en godkendt reklamation hos os:

  • Hvis varen har en tydelig produktionsfejl.
  • Hvis varen besidder en fejl, der ikke er opstået som følge af almindeligt slid.


Vi gør opmærksom på, at følgende momenter IKKE udløser en godkendt reklamation hos os:

  • Almindeligt slid eller skader, som er sket, som følge af almindeligt brug.
  • Skader eller fejl, der er opstået ved forkert brug af varen.