Reklamation

Har dine sko produktionsfejl eller lignende er du mere end velkommen til at oprette en reklamation hos os.

Processen foregår således, at du via vores kontakt os-side melder ind, at du ønsker at reklamere over en vare. Sørg venligst for at meddele ordrenummer samt hvilken fejl du oplever på produktet. I samme forbindelse skal du også vedhæfte billeder af fejlen. Billederne skal være tages i godt lys og meget gerne fra flere forskellige vinkler. Vi vurderer på baggrund af billederne, hvorvidt der er tale om en fejl der hører under reklamationsreglerne. Jo mere information du giver os, jo hurtigere og nemmere kan vi håndtere reklamationen.

Hvis det vurderes, at der er produktionsfejl eller lignende på produktet, vil vi sende dig et fragtlabel, hvorefter du skal sende varen ind til inspektion. Det er først ved selve inspektionen, at der træffes afgørelse om hvorvidt problemet skyldes fejl på produktet.

Vigtig information:
Vi gør opmærksom på at slid, skader eller fejl som er opstået ved forkert brug af produktet IKKE er gyldige grunde til at anmode om en reklamation.