Handelsbetingelser

The Sneaker Store ApS
Håndværkervej 24G
9000 Aalborg
CVR:42250430
Support@thesneakerstore.dk

Betaling

The Sneaker Store modtager online betalinger med Visa/Dankort, Mastercard & MobilePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto, i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Alle sneakers på www.thesneakerstore.dk sælges under brugtmomsordningen. Alle resterende produkter sælges efter de almindeligt gældende momsregler. 
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

The Sneaker Store benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-2 hverdage, medmindre andet er oplyst på produktsiden.

Leveringsområde: Vi leverer kun varer indenfor Danmark.

The Sneaker Store afsender varer med GLS til Pakkeshop & hjemmelevering.

Du vil altid modtage et tracking-nummer, så du kan følge din pakke fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret og retur

SÅDAN RETURNERER DU EN VARE

Vi tilbyder gratis returnering på alle sneakers.
Vi tager et returgebyr på 39kr for alle andre produkter, som betales gennem linket herunder.

Følg linket her for at oprette din returnering: https://return.shipmondo.com/thesneakerstore

*Printer påkrævet. Pakkelabelen vil blive leveret som PDF-fil. Det er derfor nødvendigt, at du har adgang til en printer, så du kan udskrive den. 
Vedlæg venligst en seddel med dit ordrenummer i returforsendelsen.

Oplever du fejl er du velkommen til at kontakte os på mail support@thesneakerstore.dk

OBS: Vær opmærksom på at vi fratrækker 39kr fra din returnering hvis du returnerer et andet produkt end sneakers og vælger returmetoden "Sneakers - Retur".

RETURBETINGELSER - LÆS DETTE INDEN DU RETURNERER

Vi tager ikke pakken retur hvis:

Varerne ikke fremstår som nye Returfristen på de 365 dage er overskredetVarerne ikke er pakket forsvarligt ind.Varerne har fået været udsat for røglugt eller lignende.Hangtags eller mærker er fjernet/beskadiget. 

Du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for, at du kan fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik. 

Ved returnering skal alle accessories (snørrebånd, armbånd, kæder mm.), der hører til varen, medfølge. Derudover skal emballage (herunder skokasse, indlægspapir og lignende) være intakte, da det indenfor sneakerbranchen anses for at være en lige så stor del af varen, som selve skoene.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til The Sneaker Store at vurdere varens stand.

OBS: Vi tager ikke ansvar for produkter der går i stykker, bliver stjålet eller på anden vis bortgår under fragten retur til vores kontor, da det er uden for vores hænder.
Derudover anbefaler vi, at du sender skoene retur i en forsendelseskasse som den du modtog varen i, så selve skokassen ikke går i stykker under returneringen. Skokassen er en del af varen, og skal derfor være intakt når den returneres.

OMBYTNING:

Ved ombytning skal du lave en ny ordre og sende den gamle retur.

Vær opmærksom på at priserne på eksklusive sneakers ændrer sig over tid. Vi kan derfor ikke garantere at en vare har samme pris på tværs af størrelser. Generelt gør det sig gældende, at langt de fleste af vores produkter bliver dyrere over tid. Du kan læse mere om hvorfor på vores side om sneakers på eftersalgsmarked.

REFUNDERING

Vi har en behandlingstid på 10 hverdage fra vi modtager din returpakke, til den er behandlet hos os. Når returneringen er behandlet modtager du en mail om at der er lavet en refundering. Refunderingen vil være at finde på din bankkonto inden for 4 bankdage. 

SPØRGSMÅL TIL RETURNERING?

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: support@thesneakerstore.dk. Vi stræber efter at besvarer din henvendelse indenfor 3 hverdage.

Ikke afhentede pakker

Vi fratrækker 40kr til dækning af returfragt i tilfælde af at du ikke afhenter din tilsendte pakke.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til The Sneaker Store via mail: support@thesneakerstore.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

The Sneaker Store dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. De er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med The Sneaker Store, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos The Sneaker Store og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for The Sneaker Store har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i The Sneaker Store er: Frederik Asklev Flindt Hansen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos The Sneaker Store har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til support@thesneakerstore.dk

Cookies
På http://www.thesneakerstore.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet for at gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på http://www.thesneakerstore.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere The Sneaker Stores hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger, hvis du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: support@thesneakerstore.dksamt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu