Handelsbetingelser
The Sneaker Store ApS
Håndværkervej 24G
9000 Aalborg
CVR: 42 25 04 30
Betaling
The Sneaker Store modtager online betalinger med Visa/Dankort, Mastercard & MobilePay.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto, i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Alle sneakers på www.thesneakerstore.dk sælges under brugtmomsordningen. Alle resterende produkter sælges efter de almindeligt gældende momsregler.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)
The Sneaker Store benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Levering
Leveringstiden for din ordre er 1-2 hverdage, medmindre andet er oplyst på produktsiden.
Leveringsområde: Vi leverer kun varer indenfor Danmark.
The Sneaker Store afsender varer med GLS til Pakkeshop & hjemmelevering.
Du vil altid modtage et tracking-nummer, så du kan følge din pakke fra vores lager og hjem til dig.
Fortrydelsesret, retur ombytning mm.
Returbetingelser
Hos The Sneaker Store står vi altid klar til at hjælpe dig med returnering af dit køb. Nedenfor finder du vores returbetingelser, samt link til vores returportal.
Besøg vores returportal her: Returportal.
Du kan omkostningsfrit bytte din ordre til en anden størrelse eller produkt. Ved returnering fratrækker vi 39kr fra dit endelige refunderingsbeløb.
Krav til din returpakke
Når du sender en vare retur til os skal du opfylde følgende kritierier for at din retur kan godkendes hos os.
Vi tager ikke varerne retur hvis:
1. Varerne ikke fremstår som nye.
2. Returfristen på de 30 dage er overskredet. Vi har forlænget returfrist ved julehandel frem til og med d. 15 januar.
3. Varerne ikke er pakket forsvarligt ind.
4. Varerne har været udsat for røglugt eller lignende.
5. Hangtags eller mærker er fjernet/beskadiget.
6. Varerne ikke er de oprindelige vi har sendt afsted.
*Printer påkrævet. Pakkelabelen vil blive leveret som PDF-fil. Det er derfor nødvendigt, at du har adgang til en printer, så du kan udskrive den.
Returbetingelser - fortsat
Du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for, at du kan fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.
Ved returnering skal alle accessories (snørrebånd, armbånd, kæder mm.), der hører til varen, medfølge. Dette gælder også for gaver som medsendes i ordren. Hvis gaver ikke tilbageleveres vil værdien heraf fratrækkes returbeløbet. Derudover skal emballage (herunder skokasse, indlægspapir og lignende) være intakte, da vores produkter anses som værende samlerobjekter hvori kassen ligeledes indgår som en del af selve produktet.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til The Sneaker Store at vurdere varens stand.
OBS: Vi tager ikke ansvar for produkter der går i stykker, bliver stjålet eller på anden vis bortgår under fragten retur til vores kontor, da det er uden for vores hænder.
Derudover anbefaler vi, at du sender skoene retur i en forsendelseskasse som den du modtog varen i, så selve skokassen ikke går i stykker under returneringen. Skokassen er en del af varen, og skal derfor være intakt når den returneres.
Ombytning
Ved ombytning skal du ligeledes anvende vores returportal som du finder øverst på siden. Her har du både mulighed for at bytte din vare til en anden størrelse eller et andet produkt.
Hvis der er difference mellem varen du ønsker at ombytte og varen du gerne vil have i stedet vil du enten blive opkrævet eller krediteret differencen når du foretager din ombytning igennem returportalen.
Vi gør opmærksom på, at en ombytningsvare først afsendes når du har indleveret din ønskede returvare. Der skal ligeledes tages højde for at der ifbm. køb på www.thesneakerstore.dk kan være længere leveringstid ved bestilling af vare som vi ikke har på vores lager i Danmark, hvorfor varen ikke nødvendigvis sendes afsted ved indleveringstidspunktet, men først når varen er landet hos os igen. Du kan se den forventede leveringstid på produktsiden når du vælger størrelse.
Reklamation
Hvis du har et produkt med produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, skal du kontakte os via vores kontakt os-side
Du vil herefter blive informeret om det eventuelle videre forløb i forbindelse med din reklamation.
Refundering
Vi har en behandlingstid på op til 10 hverdage fra vi modtager din returpakke, til den er behandlet hos os. Når returneringen er behandlet modtager du en mail om at der er lavet en refundering. Refunderingen vil være at finde på din bankkonto inden for 4 bankdage.
Ikke-afhentede pakker
Vi fratrækker 100kr til dækning af fragt og håndtering på lager i tilfælde af at du ikke afhenter din tilsendte pakke.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til The Sneaker Store via vores kontaktformular her. i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
The Sneaker Store dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. De er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med The Sneaker Store, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos The Sneaker Store og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for The Sneaker Store har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i The Sneaker Store er: Frederik Asklev Flindt Hansen
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos The Sneaker Store har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til vores support via vores kontaktside.
Cookies
På http://www.thesneakerstore.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet for at gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på http://www.thesneakerstore.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere The Sneaker Stores hjemmeside.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger, hvis du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: support@thesneakerstore.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu