Handelsbetingelser

The Sneaker Store ApS
Gasværksvej 5
9000 Aalborg
CVR: 42250430

Betaling

The Sneaker Store modtager online betalinger med Visa/Dankort, Mastercard & MobilePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto, i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Langt størstedelen af varerne på www.thesneakerstore.dk sælges under brugtmomsordningen. 
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

The Sneaker Store benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-2 hverdage, medmindre andet er oplyst på produktsiden.

Leveringsområde: Vi leverer kun varer indenfor Danmark.

The Sneaker Store afsender varer med GLS til Pakkeshop & hjemmelevering.

Du vil altid modtage et tracking-nummer, så du kan følge din pakke fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret & Retur

SÅDAN RETURNERER DU EN VARE

Vi tilbyder ikke returlabel, hvorfor du selv skal stå for at sende skoene retur. Du afholder altså selv omkostningerne for returneringen.
Vi anbefaler at du bruger Postnord/GLS, da de levere pakkerne indenfor vores lagers åbningstid 8.00-16.00 alle hverdage.  

OBS: Vi modtager kun pakker der sendes direkte til vores kontor i vores åbningstid. Sørg derfor for at vælge levering til vores adresse, når der skal returneres.

The Sneaker Store ApS
Gasværksvej 5, 2 sal 
9000 Aalborg
Retur@thesneakerstore.dk - (Der ydes IKKE kundeservice via mail. Kontakt os her).
Hvis der skal anvendes telefonnummer til returneringen, så benyt blot dit eget.

OBS: Vedlæg venligst en seddel med dit ordrenummer i returforsendelsen.

RETURBETINGELSER - LÆS DETTE INDEN DU RETURNERER

Vi tager ikke pakken retur hvis:

  1. Varerne ikke fremstår som nye 
  2. Returfristen på de 365 dage er overskredet
  3. Varerne ikke er pakket forsvarligt ind.
  4. Varerne har fået været udsat for røglugt eller lignende.
  5. Hangtags eller mærker er fjernet/beskadiget. 

Du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for, at du kan fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik. 

Ved returnering skal alle accessories (snørrebånd, armbånd, kæder mm.), der hører til varen, medfølge. Derudover skal emballage (herunder skokasse, indlægspapir og lignende) være intakte, da det indenfor sneakerbranchen anses for at være en lige så stor del af varen, som selve skoene.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til The Sneaker Store at vurdere varens stand.

OBS: Vi tager ikke ansvar for produkter der går i stykker, bliver stjålet eller på anden vis bortgår under fragten retur til vores kontor, da det er uden for vores hænder.
Derudover anbefaler vi, at du sender skoene retur i en forsendelseskasse som den du modtog varen i, så selve skokassen ikke går i stykker under returneringen. Skokassen er en del af varen, og skal derfor være intakt når den returneres.

OMBYTNING:

Ved ombytning skal du lave en ny ordre og sende den gamle retur.

Vær opmærksom på at priserne på eksklusive sneakers ændrer sig over tid. Vi kan derfor ikke garantere at en vare har samme pris på tværs af størrelser. Generelt gør det sig gældende, at langt de fleste af vores produkter bliver dyrere over tid. Du kan læse mere om hvorfor på vores side om sneakers på eftersalgsmarked.

REFUNDERING

Vi har en behandlingstid på 10 hverdage fra vi modtager din returpakke, til den er behandlet hos os. Når returneringen er behandlet modtager du en mail om at der er lavet en refundering. Refunderingen vil være at finde på din bankkonto inden for 4 bankdage. 

SPØRGSMÅL TIL RETURNERING?

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: Support@thesneakerstore.dk. Vi stræber efter at besvarer din henvendelse indenfor 3 hverdage.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til The Sneaker Store via mail: support@thesneakerstore.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

The Sneaker Store dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. De er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med The Sneaker Store, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos The Sneaker Store og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for The Sneaker Store har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i The Sneaker Store er: Frederik Asklev Flindt Hansen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos The Sneaker Store har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Info@thesneakerstore.dk

Cookies
På http://www.thesneakerstore.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet for at gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på http://www.thesneakerstore.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere The Sneaker Stores hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger, hvis du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: Info@thesneakerstore.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 23/03/2022.