Returbetingelser
Velkommen til vores returside!
Hos The Sneaker Store står vi altid klar til at hjælpe dig med returnering af dit køb. Nedenfor finder du vores returbetingelser, samt link til vores returportal.
Ved returnering fratrækker vi 39 kr. fra dit endelige refunderingsbeløb.
Besøg vores returportal her: Returportal.
Udvidet returfrist i forbindelse med julehandel 🎁
Hos The Sneaker Store tilbyder vi en udvidet returfrist i forbindelse med julehandel, der er gældende til og med den 13. januar 2026.
Du kan derfor bestille dine julegaver i god tid hos os.
Krav til din returpakke
Når du sender en vare retur til os skal du opfylde følgende kritierier for at din retur kan godkendes hos os.
Vi tager ikke varerne retur hvis:
1. Varerne ikke fremstår som nye.
2. Returfristen på 30 dage er overskredet. Vi har forlænget returfrist ved julehandel frem til og med den 15. januar.
3. Varerne ikke er pakket forsvarligt ind.
4. Varerne har været udsat for røglugt eller lignende.
5. Hangtags eller mærker er fjernet/beskadiget.
6. Varerne ikke er de oprindelige vi har sendt afsted.
*Printer påkrævet. Pakkelabelen vil blive leveret som PDF-fil. Det er derfor nødvendigt, at du har adgang til en printer, så du kan udskrive den.
Returbetingelser - fortsat
Du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for, at du kan fastslå varens art, egenskaber og funktion. Det betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.
Ved returnering skal alle accessories (snørrebånd, armbånd, kæder mm.), der hører til varen, medfølge. Dette gælder også for gaver som medsendes i ordren. Hvis gaver ikke tilbageleveres, vil værdien heraf fratrækkes returbeløbet. Derudover skal emballage (herunder skokasse, indlægspapir og lignende) være intakte, da vores produkter anses som værende samlerobjekter hvori kassen ligeledes indgår som en del af f.eks. skoenes samlede værdi.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til The Sneaker Store at vurdere varens stand.
OBS: Vi tager ikke ansvar for produkter der går i stykker, bliver stjålet eller på anden vis bortgår under fragten retur til vores kontor, da det er uden for vores hænder.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i en forsendelseskasse, som den du modtog varen i, så varen ikke går i stykker under returnering. Skokasser er er en del af varens fulde værdi, og skal derfor være intakt når den returneres. Der må derfor ikke påsættes returlabel direkte på skoæsken, da dette ikke opfylder vores returbetingelser.
Ombytning
Ved ombytning bedes du sende din ordre retur til os via returportalen, og aflægge en ny ordre, på det ønskede ombytningsprodukt.
Såfremt du er i tvivl angående vores ombytningspolitik, eller har spørgsmål hertil, bedes du kontakte vores kundeservice. Vores support-team sidder klar til at hjælpe dig.
Reklamation
Hvis du har et produkt med produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, bedes du kontakte vores kundeservice.
Du vil herefter blive informeret om det eventuelle videre forløb i forbindelse med din reklamation.
Refundering
Vi har en behandlingstid på op til 10 hverdage fra vi modtager din returpakke, til den er behandlet hos os. Når returneringen er behandlet, modtager du en mail om at der er foretaget en refundering. Refunderingen vil være at finde på din bankkonto inden for 4 bankdage.
Har du spørgsmål til returnering?
Du er altid velkommen til at kontakte os gennem vores kontakt os-side Vi stræber efter at besvare din henvendelse indenfor 1-3 hverdage.
