Returnering

Sådan returnerer du en vare

Vi tilbyder ikke returlabel, hvorfor du selv skal stå for at sende skoene retur. Du afholder altså selv omkostningerne for returneringen.
Vi anbefaler at du bruger Postnord/GLS, da de levere pakkerne indenfor vores lagers åbningstid 8.00-16.00 alle hverdage.  

OBS: Vi modtager kun pakker der sendes direkte til vores kontor i vores åbningstid. Sørg derfor for at vælge levering til vores adresse, når der skal returneres.

The Sneaker Store ApS
Gasværksvej 5, 2 sal 
9000 Aalborg
Retur@thesneakerstore.dk - (Der ydes IKKE kundeservice via mail. Kontakt os her).
Hvis der skal anvendes telefonnummer til returneringen, så benyt blot dit eget.

OBS: Vedlæg venligst en seddel med dit ordrenummer i returforsendelsen.

Returbetingelser - Læs dette inden du returnerer

Vi tager ikke pakken retur hvis:

  1. Varerne ikke fremstår som nye.
  2. Returfristen på de 365 dage er overskredet.
  3. Varerne ikke er pakket forsvarligt ind.
  4. Varerne har været udsat for røglugt eller lignende.
  5. Hangtags eller mærker er fjernet/beskadiget.
  6. Varerne ikke er de oprindelige vi har sendt afsted.

Du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for, at du kan fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik. 

Ved returnering skal alle accessories (snørrebånd, armbånd, kæder mm.), der hører til varen, medfølge. Derudover skal emballage (herunder skokasse, indlægspapir og lignende) være intakte, da det indenfor sneakerbranchen anses for at være en lige så stor del af varen, som selve skoene.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til The Sneaker Store at vurdere varens stand.

OBS: Vi tager ikke ansvar for produkter der går i stykker, bliver stjålet eller på anden vis bortgår under fragten retur til vores kontor, da det er uden for vores hænder.
Derudover anbefaler vi, at du sender skoene retur i en forsendelseskasse som den du modtog varen i, så selve skokassen ikke går i stykker under returneringen. Skokassen er en del af varen, og skal derfor være intakt når den returneres.

Ombytning:

Ved ombytning skal du lave en ny ordre og sende den gamle retur.

Vær opmærksom på at priserne på eksklusive sneakers ændrer sig over tid. Vi kan derfor ikke garantere at en vare har samme pris på tværs af størrelser. Generelt gør det sig gældende, at langt de fleste af vores produkter bliver dyrere over tid. Du kan læse mere om hvorfor på vores side om sneakers på eftersalgsmarked.

Reklamation

Hvis du har et produkt med produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende en mail med billeder til support@thesneakerstore.dk

Du vil herefter blive informeret om det eventuelle videre forløb i forbindelse med din reklamation.

Refundering

Vi har en behandlingstid på 10 hverdage fra vi modtager din returpakke, til den er behandlet hos os. Når returneringen er behandlet modtager du en mail om at der er lavet en refundering. Refunderingen vil være at finde på din bankkonto inden for 4 bankdage. 

Spørgsmål til returnering?

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: Support@thesneakerstore.dk. Vi stræber efter at besvarer din henvendelse indenfor 3 hverdage.

 

Retursiden er senest opdateret 22/03/2022.